ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Τα θέματα στα Αρχαία Ελληνικά κρίνονται σε γενικές γραμμές βατά και ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας.Οι παρατηρήσεις του "Γνωστού"ήταν αναμενόμενες και οι απαντήσεις στις ερωτήσεις κατανόησης εμπεριέχονταν αυτούσιες στις σελ.90-91(για την ερώτηση β1)και 101-103(για την ερώτηση β2).Η ερώτηση στην εισαγωγή(β3)δόθηκε με τη μορφή της πολλαπλής επολογής, ενώ και οι λεξιλογικές ασκήσεις δεν παρουσίαζαν δυσκολίες(με μικρή εξαίρεση τη β4β ασκηση).
Στο " 'Αγνωστο" το κείμενο από τη "Ρητορική¨του Αριστοτέλη ήταν απαιτητικό, γιατί απαιτούσε ιδιαίτερη εξοικείωση με το ύφος του Αριστοτελικού λόγου,ενώ οι ασκήσεις σε Γραμματική-Συντακτικό ήταν εύκολες και αρκετά δουλεμένες στο φροντιστήριο...
Σαββίδης κ Λάζαρος
Φιλόλογος-Φροντιστής
Διευθυντής Σπουδών Θεωρητικού
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Στα μαθηματικά τα 2 πρώτα ζητήματα ήταν αναμενόμενα, με στυλ από πέρυσι παγιωμένο.Το 3ο ζήτημα απαιτούσε Γεωμετρικές γνώσεις ιδιαίτερη ικανότητα στους υπολογισμούς και ακριβή κατανόηση του συνόλου της ύλης.Το 4ο ζήτημα ήταν πολύ δύσκολο και απευθυνόταν σε πολύ καλά διαβασμένους μαθητές με καλή αντίληψη των εννοιών και των πρακτικών του μαθήματος
Κεχαγιάς Γιάννης-Μαθηματικός
Τα θέματα στα Αρχαία Ελληνικά κρίνονται σε γενικές γραμμές βατά και ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας.Οι παρατηρήσεις του "Γνωστού"ήταν αναμενόμενες και οι απαντήσεις στις ερωτήσεις κατανόησης εμπεριέχονταν αυτούσιες στις σελ.90-91(για την ερώτηση β1)και 101-103(για την ερώτηση β2).Η ερώτηση στην εισαγωγή(β3)δόθηκε με τη μορφή της πολλαπλής επολογής, ενώ και οι λεξιλογικές ασκήσεις δεν παρουσίαζαν δυσκολίες(με μικρή εξαίρεση τη β4β ασκηση).
Στο " 'Αγνωστο" το κείμενο από τη "Ρητορική¨του Αριστοτέλη ήταν απαιτητικό, γιατί απαιτούσε ιδιαίτερη εξοικείωση με το ύφος του Αριστοτελικού λόγου,ενώ οι ασκήσεις σε Γραμματική-Συντακτικό ήταν εύκολες και αρκετά δουλεμένες στο φροντιστήριο...
Σαββίδης κ Λάζαρος
Φιλόλογος-Φροντιστής
Διευθυντής Σπουδών Θεωρητικού
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Στα μαθηματικά τα 2 πρώτα ζητήματα ήταν αναμενόμενα, με στυλ από πέρυσι παγιωμένο.Το 3ο ζήτημα απαιτούσε Γεωμετρικές γνώσεις ιδιαίτερη ικανότητα στους υπολογισμούς και ακριβή κατανόηση του συνόλου της ύλης.Το 4ο ζήτημα ήταν πολύ δύσκολο και απευθυνόταν σε πολύ καλά διαβασμένους μαθητές με καλή αντίληψη των εννοιών και των πρακτικών του μαθήματος
Κεχαγιάς Γιάννης-Μαθηματικός
0 Comment to "ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 11/6/2018"
Δημοσίευση σχολίου