Δεν μου διαφεύγει, βέβαια, κύριοι δικαστές, ότι είναι δύσκολο να εμπλέκεται κανείς σε μια δικαστική διαμάχη με αντικείμενο ολόκληρη την περιουσία του εναντίον ανθρώπων που και ικανότητες έχουν στον λόγο και δυνατότητες στην κατάλληλη προετοιμασία, ενώ κανείς στερείται παντελώς από εμπειρία απέναντι σε δυσκολίες λόγω του νεαρού της ηλικίας του· παρόλα αυτά, αν και βρίσκομαι σε κατά πολύ μειονεκτικότερη θέση, τρέφω πολλές ελπίδες και από εσάς να πετύχω μια δίκαιη απόφαση, και στο μεταξύ να αναφερθώ διεξοδικά σε όσα έχουν συμβεί, και να μιλήσω ο ίδιος επαρκώς, ώστε να μην σας μείνουν κενά ούτε στο παραμικρό και να είστε ενημερωμένοι σε σχέση με ό,τι θα χρειαστεί προκειμένου να ψηφίσετε. Σας παρακαλώ, όμως, κύριοι δικαστές, να με ακούσετε με ευνοϊκή διάθεση, και αν σας φαίνομαι ότι αδικούμαι, να με υποστηρίξετε σύμφωνα με τη δικαιοσύνη. Θα είμαι, κατά το δυνατόν, σύντομος. Kαι εγώ, λοιπόν, θα επιχειρήσω να σας ενημερώσω ξεκινώντας από τα γεγονότα από τα οποία κάθε άλλο παρά δύσκολο θα είναι να πληροφορηθείτε για την υπόθεση.
Σελίδες
Blog Archive
-
►
2021
(2)
- Ιανουαρίου (2)
-
►
2020
(14)
- Δεκεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (1)
- Σεπτεμβρίου (1)
- Αυγούστου (1)
- Ιουλίου (2)
- Ιουνίου (1)
- Μαΐου (1)
- Απριλίου (3)
- Μαρτίου (1)
- Ιανουαρίου (2)
-
►
2019
(51)
- Δεκεμβρίου (4)
- Νοεμβρίου (1)
- Οκτωβρίου (2)
- Σεπτεμβρίου (5)
- Αυγούστου (3)
- Ιουλίου (4)
- Ιουνίου (11)
- Μαΐου (6)
- Απριλίου (6)
- Μαρτίου (4)
- Φεβρουαρίου (3)
- Ιανουαρίου (2)
-
►
2018
(55)
- Δεκεμβρίου (4)
- Νοεμβρίου (3)
- Οκτωβρίου (4)
- Σεπτεμβρίου (3)
- Αυγούστου (5)
- Ιουλίου (1)
- Ιουνίου (5)
- Μαΐου (6)
- Απριλίου (5)
- Μαρτίου (9)
- Φεβρουαρίου (5)
- Ιανουαρίου (5)
-
►
2017
(58)
- Δεκεμβρίου (5)
- Νοεμβρίου (2)
- Οκτωβρίου (3)
- Σεπτεμβρίου (5)
- Αυγούστου (4)
- Ιουλίου (3)
- Ιουνίου (8)
- Μαΐου (4)
- Απριλίου (6)
- Μαρτίου (6)
- Φεβρουαρίου (7)
- Ιανουαρίου (5)
-
►
2016
(63)
- Δεκεμβρίου (5)
- Νοεμβρίου (5)
- Οκτωβρίου (4)
- Σεπτεμβρίου (7)
- Αυγούστου (7)
- Ιουλίου (2)
- Ιουνίου (5)
- Μαΐου (10)
- Απριλίου (5)
- Μαρτίου (3)
- Φεβρουαρίου (3)
- Ιανουαρίου (7)
-
►
2015
(123)
- Δεκεμβρίου (8)
- Νοεμβρίου (5)
- Οκτωβρίου (10)
- Σεπτεμβρίου (8)
- Αυγούστου (12)
- Ιουλίου (5)
- Ιουνίου (14)
- Μαΐου (29)
- Απριλίου (14)
- Μαρτίου (8)
- Φεβρουαρίου (4)
- Ιανουαρίου (6)
-
►
2014
(126)
- Δεκεμβρίου (7)
- Νοεμβρίου (10)
- Οκτωβρίου (7)
- Σεπτεμβρίου (17)
- Αυγούστου (13)
- Ιουλίου (13)
- Ιουνίου (15)
- Μαΐου (11)
- Απριλίου (9)
- Μαρτίου (8)
- Φεβρουαρίου (6)
- Ιανουαρίου (10)
-
▼
2013
(135)
- Δεκεμβρίου (10)
- Νοεμβρίου (5)
- Οκτωβρίου (5)
- Σεπτεμβρίου (9)
- Αυγούστου (15)
- Ιουλίου (15)
- Ιουνίου (20)
- Μαΐου (16)
- Απριλίου (7)
- Μαρτίου (7)
- Φεβρουαρίου (21)
- Ιανουαρίου (5)
Διαχειριστές
Τρίτη, 21 Μαΐου 2013
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοσιεύσεις
-
Τέθηκε σήμερα από την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως σε δημόσια διαβούλευση, για μία εβδομάδα, το Σχέδιο Νόμου για τη βάση εισαγωγής στα...
-
Τέθηκε σήμερα σε δημόσια διαβούλευση το Νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων "Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση....
-
Έκδηλο προβληματισμό εγείρει στις μέρες μας η αποχή των πολιτών,ιδιαίτερα των νέων,απο τα κοινά.Πρόκειται για ένα φαινόμενο που πρέπει να ...
-
Άνοιξε σήμερα Παρασκευή η πλατφόρμα της Τράπεζας Θεμάτων με 1.300 θέματα τα οποία κατέθεσαν εθελοντές εκπαιδευτικοί , χωρίς καμία αμοιβή. ...
-
Τρία αναπάντητα ερωτηματικά παραμένουν , τουλάχιστον προς στιγμήν, από το υπουργείο Παιδείας για τους μαθητές του Γενικού Λυκείου: Πρώτον...
-
Προσθήκη λεζάντας Την επαναφορά των Συντελεστών Βαρύτητας για τον υπολογισμό των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων στις Πανελλαδικές Εξ...
-
Της Μαρίας Μπιλιώνη , Συμβούλου εκπαίδευσης και Σταδιοδρομίας www.tangramedu.net Σήμερα θα ήθελα να επικεντρωθώ σε 3 επαγγέλματ...
-
Η Διεύθυνση του Φροντιστηρίου μας και το επιτελείο των καθηγητών μας σας εύχονται το Αναστάσιμο Φως του Κυρίου να σηματοδοτήσει την ...
-
Αγώνα “δρόμου” κάνει το υπουργείο Παιδείας για να συγκεντρώσει τα στοιχεία από όλα τα Λύκεια της χώρας για τον όγκο της ύλης που έχουν δ...
-
1. Είναι χαρά να βλέπει κανείς ζωντανούς συνεργάτες και να ανταλλάσσει δημιουργικές εκπαιδευτικές προτάσεις. 2. είναι χαρά να ζεις μ...
Label
statistics

0 Comment to "μετάφραση του αγνώστου της β λυκειου-2 Λύκειο"
Δημοσίευση σχολίου