ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΝΑΜΕΝΩΜΕΝΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ. ΧΩΡΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ Β ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ.
Α ΘΕΜΑ
ΑΡΚΕΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕ
ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΝΑΝ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟ ΜΑΘΗΤΗ. ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ/ΛΑΘΟΣ ΙΣΩΣ ΥΠΗΡΞΕ ΘΕΜΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ
ΣΤΗΝ Γ ΕΡΩΤΗΣΗ.
Β ΘΕΜΑ
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΚΑΛΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗΣ. Η ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ
ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ.
Γ ΘΕΜΑ
ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΑΝΑΜΕΝΩΜΕΝΑ. ΜΟΝΟ ΛΙΓΗ ΠΡΟΣΟΧΗ
ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ.
Δ ΘΕΜΑ
ΔΟΥΛΕΜΕΝΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ. ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ
ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ. ΒΑΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ, ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΠΑΓΙΔΕΣ.
ΠΕΡΙΒΟΛΑΡΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗΣ – ΑΝΑΛΥΤΗΣ Η/Υ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ(ΓΙΑ ΤΟ ΦΡΟΝΤ/ΡΙΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ)
0 Comment to "ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΕΠΑΛ ΣΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ(7/6/2023)-ΓΕΝΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ "ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ""
Δημοσίευση σχολίου